Birine -trade verdim ve bu hakkımı asla kötüye kullanmadım ücreti ödeyip hizmet alamadığım için bu hakkımı kullandım ve benim rızam olmadan o işlem kullanıcının hesabından silinmiş madem bana bu hakkı kullandıramayacaksınız neden veriyorsunuz ? -tradeler ile alakalı bir metin varda benim haberim mi yok ben uzlaşmadım satıcıyla neden benim rızam olmadan siliniyor ?



Bu konuda düzenleme yaptığınız ve yeni kurallar getirdiğiniz için teşekkürler R10.
İlgili konu: https://www.r10.net/r10-gelistirmele...post1083312800