R10 - Logo bir tık Yukarı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 - Logo bir tık Yukarı
5
●
488
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 - Logo bir tık Yukarı
20-08-2022, 13:04:58
#1
Argonaut
Belki sadece bende oluyor bilmiyorum ama Mobilde R10'u kullanırken Logo hareket ediyor.
Bi tık aşağı iniyor konu okurken.
Ana Sayfa:
Konu Okurken:
20-08-2022, 13:08:30
#2
Honomy
Modlar bakıyor hocam konuya düzeltirler şimdi eğer duzeltilebilecek ise
20-08-2022, 13:09:29
#3
Argonaut
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modlar bakıyor hocam konuya düzeltirler şimdi eğer duzeltilebilecek ise
Sürekli gözüme takılıyor 😂
20-08-2022, 13:13:06
#4
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben de bu sorun yok
20-08-2022, 13:16:29
#5
adwerd0z1
Telefon uyumluluğu ile alakalı diye düşünüyorum bende sorun yok
20-08-2022, 13:17:54
#6
Rage
bende de aynı durum var
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler