• 20-08-2022, 13:04:58
    #1
    Belki sadece bende oluyor bilmiyorum ama Mobilde R10'u kullanırken Logo hareket ediyor.

    Bi tık aşağı iniyor konu okurken.

    Ana Sayfa:


    Konu Okurken:
  • 20-08-2022, 13:08:30
    #2
    Modlar bakıyor hocam konuya düzeltirler şimdi eğer duzeltilebilecek ise
  • 20-08-2022, 13:09:29
    #3
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modlar bakıyor hocam konuya düzeltirler şimdi eğer duzeltilebilecek ise
    Sürekli gözüme takılıyor 😂
  • 20-08-2022, 13:13:06
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de bu sorun yok
  • 20-08-2022, 13:16:29
    #5
    Telefon uyumluluğu ile alakalı diye düşünüyorum bende sorun yok
  • 20-08-2022, 13:17:54
    #6
    bende de aynı durum var