Konu
R10 - Logo bir tık Yukarı
20-08-2022, 13:04:58
#1
Argonaut
Belki sadece bende oluyor bilmiyorum ama Mobilde R10'u kullanırken Logo hareket ediyor.
Bi tık aşağı iniyor konu okurken.
Ana Sayfa:
Konu Okurken: