• 17-08-2022, 21:02:26
    #1
    Arkadaşlar bir sorum olucak bir kredi kartim vardı geçen sene 4250 TL çekip 1 sene odememistim icralık olmuştu avukat aradi tek seferde icra boecu olark 5500 TL olaraj ödedim şimdi bu kart otomatikman kapaniyormu yoksa tekrar kullanilabilirmi
  • 17-08-2022, 21:06:12
    #2
    Ödemeyi karta mı yaptın yoksa bankaya mı? Daha doğrusu borcunu ödemediğin kredi kartını kapatmışlarmıydı?
  • 17-08-2022, 21:14:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bankalar genelde eski borçları varlık yönetimi şirketlerine satıyor. Bu şirketler ne kadar tahsil edebilirlerse kardan sayıyorlar. Çünkü alacakları ucuza kapatıyorlar genelde Muhtemelen borcunuz kapanmıştır. Bankanın avukatı değildir sizi arayan. Varlık yönetiminin avukatıdır.
  • 17-08-2022, 21:16:17
    #4
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyi karta mı yaptın yoksa bankaya mı? Daha doğrusu borcunu ödemediğin kredi kartını kapatmışlarmıydı?
    Kart kapandimi bilmiyorum ama telefondan SMS olarak gönderdikleri IBANa bankadan ödedim borcu
  • 17-08-2022, 21:17:14
    #5
    JqUzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart kapandimi bilmiyorum ama telefondan SMS olarak gönderdikleri IBANa bankadan ödedim borcu
    Kartınız kapanmıştır, yoksa diğer türlü kartınıza direkt ödeme yapardınız. İnternet bankacılığı kullanıyorsanız internet bankacılığından kontrol edin kart görünüyor ise açıktır, görünmüyorsa kapanmıştır ve kullanamazsınız.
  • 17-08-2022, 21:23:59
    #6
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartınız kapanmıştır, yoksa diğer türlü kartınıza direkt ödeme yapardınız. İnternet bankacılığı kullanıyorsanız internet bankacılığından kontrol edin kart görünüyor ise açıktır, görünmüyorsa kapanmıştır ve kullanamazsınız.
    Teşekkür ederim hicam bilgi için
  • 17-08-2022, 22:13:44
    #7
    Kartın bir daha açılmamak şartıyla kapanmıştır. O bankadan yıllar boyu kredi/kredi kartı alamazsın. Başka bankalarda da bu durum karşına çıkar. Düzelmesi oldukça uzun sürer. Geçmiş olsun