Arkadaşlar bir sorum olucak bir kredi kartim vardı geçen sene 4250 TL çekip 1 sene odememistim icralık olmuştu avukat aradi tek seferde icra boecu olark 5500 TL olaraj ödedim şimdi bu kart otomatikman kapaniyormu yoksa tekrar kullanilabilirmi