• 17-08-2022, 16:00:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhaba. Herkese kolay gelsin, iyi günler. UI alanında kendimi geliştirmek istiyorum ve yavaştan çalışmaya başladım. İlk yaptığım tasarımı sizinle paylaşmak istiyorum. İyi/kötü yapıcı her türlü yorumunuz benim için çok önemli kendimi geliştirmek için. Her türlü öneri ve tavsiyelerinize açığım. Teşekkürler.

    • https://i.hizliresim.com/h3pt6rt.png
  • 17-08-2022, 16:02:17
    #2
    Dostum tasarımı daha modern tutmanı öneririm kendine ilham alabileceğin tarzına yakın bir kaynak bulmalısın onun haricinde başlangıç için gayet iyi
  • 17-08-2022, 16:03:06
    #3
    En sağdaki telefonun arka planını değişebilirsin açık sarımsı gitmemiş sanki
  • 17-08-2022, 16:09:15
    #4
    Bu linki inceleyerek bence daha iyi fikirler edinebilirsiniz
    Hatta 1 tasarım beğenip aynısını çizmeye çalışmanız sizin için çok daha iyi olacaktır.
    https://www.behance.net/search/proje...ead_nav_direct
  • 17-08-2022, 17:26:12
    #5
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu linki inceleyerek bence daha iyi fikirler edinebilirsiniz
    Hatta 1 tasarım beğenip aynısını çizmeye çalışmanız sizin için çok daha iyi olacaktır.
    https://www.behance.net/search/proje...ead_nav_direct
    Teşekkür ederim hocam, inceliyorum
  • 17-08-2022, 18:33:18
    #6
    ben beğendim. gözü yormuyor.
    bununla birlikte görüntü daha modern olmalı diyen arkadaşlar da haklı. siteye girip sırf modern görünmediği için aradığı içerik var mı yok mu bakmadan çıkan azımsanmayacak kişi var.
    müdavimleri olan bir site ise sorun yok ama yeni kullanıcı çekmede etkili olabilir.
  • 17-08-2022, 18:40:38
    #7
    ziyayuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben beğendim. gözü yormuyor.
    bununla birlikte görüntü daha modern olmalı diyen arkadaşlar da haklı. siteye girip sırf modern görünmediği için aradığı içerik var mı yok mu bakmadan çıkan azımsanmayacak kişi var.
    müdavimleri olan bir site ise sorun yok ama yeni kullanıcı çekmede etkili olabilir.
    Teşekkür ederim yorumunuz için hocam. Uzun zamandır tasarım işiyle meşgulüm ve hep sadelikten yana olmayı tercih ettim. Söylediklerinizi göz önünde bulundurarak ilerlemeye devam edeceğim.
  • 17-08-2022, 18:43:01
    #8
    Eline sağlık. Tavsiyelerim;
    Daha güzel bir font kullanabilirsin, bu font mobil uygulama için uyumlu değil.
    Shadow yani gölgelendirmeler eskide kaldı, daha düz tasarım düşünebilirsin.
    Bazı alanlarda radius kullanmışken bazı alanlarda kullanmamışsın bu dengeyi koruman lazım.
    Giriş Yap - Kayıt ol butonlarında iç boşluğu artırıp fontu az küçültebilirsin
  • 17-08-2022, 20:08:24
    #9
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık. Tavsiyelerim;
    Daha güzel bir font kullanabilirsin, bu font mobil uygulama için uyumlu değil.
    Shadow yani gölgelendirmeler eskide kaldı, daha düz tasarım düşünebilirsin.
    Bazı alanlarda radius kullanmışken bazı alanlarda kullanmamışsın bu dengeyi koruman lazım.
    Giriş Yap - Kayıt ol butonlarında iç boşluğu artırıp fontu az küçültebilirsin
    Teşekkürler hocam. Tavsiyelerinizi dikkate alacağım. Yakında yen tasarımı paylaşırım tekrar, yorumlarınızı bekliyorum, tekrar teşekkür ederim, iyi akşamlar 🤝