ziyayuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben beğendim. gözü yormuyor.
bununla birlikte görüntü daha modern olmalı diyen arkadaşlar da haklı. siteye girip sırf modern görünmediği için aradığı içerik var mı yok mu bakmadan çıkan azımsanmayacak kişi var.
müdavimleri olan bir site ise sorun yok ama yeni kullanıcı çekmede etkili olabilir.
Teşekkür ederim yorumunuz için hocam. Uzun zamandır tasarım işiyle meşgulüm ve hep sadelikten yana olmayı tercih ettim. Söylediklerinizi göz önünde bulundurarak ilerlemeye devam edeceğim.