Arkadaşlar merhaba. Herkese kolay gelsin, iyi günler. UI alanında kendimi geliştirmek istiyorum ve yavaştan çalışmaya başladım. İlk yaptığım tasarımı sizinle paylaşmak istiyorum. İyi/kötü yapıcı her türlü yorumunuz benim için çok önemli kendimi geliştirmek için. Her türlü öneri ve tavsiyelerinize açığım. Teşekkürler.

• https://i.hizliresim.com/h3pt6rt.png