• 15-08-2022, 20:37:33
    #1
    Amcam 2 hafta önce ameliyat oldu bende sürekli hastaneye gidip geldim 2-3 gece yanında refakatçi kaldım bügün sabahtan beri bitkin yorgunum ateşim yeni çıkmaya basladı boğazım kuru ve özelikle kol kemiklerim sızlıyor sizce korona olmuş olabilir miyim?
    Not: hastaneye gidecek halim yoktu bügün gidemedim ama yarın gideceğim.
  • 15-08-2022, 20:40:02
    #2
    Semptomlar belirginleşmiş hocam olma ihtimaliniz var. Çok geçmiş olsun.
  • 15-08-2022, 20:40:18
    #3
    Büyük ihtimalle corona oldunuz. Bu aralar soğuk algınlığı diye düşünen tüm arkadaşlarım pozitif çıktı...
  • 15-08-2022, 20:40:50
    #4
    Berat58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amcam 2 hafta önce ameliyat oldu bende sürekli hastaneye gidip geldim 2-3 gece yanında refakatçi kaldım bügün sabahtan beri bitkin yorgunum ateşim yeni çıkmaya basladı boğazım kuru ve özelikle kol kemiklerim sızlıyor sizce korona olmuş olabilir miyim?
    Not: hastaneye gidecek halim yoktu bügün gidemedim ama yarın gideceğim.
    Korana'da daha 2.gün boğaz yutkunamayacak kadar acıyor. Öyle bir ağrı varsa direk Korana'dır.
  • 15-08-2022, 20:41:04
    #5
    Allah yardımcınız olsun hocam, aşılıysanız hastaneye gitseniz bile geri eve gönderecekler.
  • 15-08-2022, 20:46:42
    #6
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Semptomlar belirginleşmiş hocam olma ihtimaliniz var. Çok geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim hocam
    hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle corona oldunuz. Bu aralar soğuk algınlığı diye düşünen tüm arkadaşlarım pozitif çıktı...


    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korana'da daha 2.gün boğaz yutkunamayacak kadar acıyor. Öyle bir ağrı varsa direk Korana'dır.
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun hocam, aşılıysanız hastaneye gitseniz bile geri eve gönderecekler.
    Teşekkürler ederim hocam 2 adet aşım var gidecem halin yok zaten suan yarın ola hayır ola
  • 15-08-2022, 20:48:22
    #7
    Öyle olsanız bile kesinlikle moralinizi bozmayın aşılarınız varsa inşallah hafif atlatırsınız, birde parol için ve c vitamini alın kısa zamanda atlatırsınız geçmiş olsun. 🙏😊
  • 15-08-2022, 22:08:40
    #8
    Halen düşünen varmı bu koronayı boşa zaman kaybı