Semptomlar belirginleşmiş hocam olma ihtimaliniz var. Çok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim hocam
Büyük ihtimalle corona oldunuz. Bu aralar soğuk algınlığı diye düşünen tüm arkadaşlarım pozitif çıktı...
Korana'da daha 2.gün boğaz yutkunamayacak kadar acıyor. Öyle bir ağrı varsa direk Korana'dır.
Allah yardımcınız olsun hocam, aşılıysanız hastaneye gitseniz bile geri eve gönderecekler.
Teşekkürler ederim hocam 2 adet aşım var gidecem halin yok zaten suan yarın ola hayır ola