mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Semptomlar belirginleşmiş hocam olma ihtimaliniz var. Çok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim hocam
hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük ihtimalle corona oldunuz. Bu aralar soğuk algınlığı diye düşünen tüm arkadaşlarım pozitif çıktı...


Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korana'da daha 2.gün boğaz yutkunamayacak kadar acıyor. Öyle bir ağrı varsa direk Korana'dır.
ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun hocam, aşılıysanız hastaneye gitseniz bile geri eve gönderecekler.
Teşekkürler ederim hocam 2 adet aşım var gidecem halin yok zaten suan yarın ola hayır ola