• 14-08-2022, 01:59:14
    #1
    Merhaba geçen gün odamı değiştirdim akşamı bilgisayarı açtım monitör no sinyal hatası vermeye başladı kabloları çıkardım taktım değiştim herşeyi yaptım ekran no sinyal De bilgisayarda çalışıyor sebebi nedir ?
  • 14-08-2022, 02:01:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aynısı Bana oldu ofiste kafayı yemiştim sonra sorun monitör tarafındaki vga dan çıkmıştı bir başka durumda ayarlardaki ekran yenileme hızı vs onlar hatalı olunca aynı şekilde çözünürlükde no signal diyor
  • 14-08-2022, 02:02:20
    #3
    Ramde sıkıntılı olabilir hocam, çok sebepli bir hata gibi görünüyor.
  • 14-08-2022, 02:03:32
    #4
    ramlerinizi slot yerinden çıkarıp tekrar takıp dener misiniz?
  • 14-08-2022, 02:06:42
    #5
    Monitör üstünde hdmı ve VGA kaynak dugmesi olmasim lazim taşınırken basmış olabilirsin..source diye de geçer
  • 14-08-2022, 02:07:29
    #6
    Ekran kartını çıkarıp vga yı anakart girişine takıp deneyin, ramleri tek tek söküp deneyin ramdeyse hatalı rami bulursunuz bilgisayar açılıştı bir kere kısa bip sesi çıkarıyor mu
  • 14-08-2022, 02:19:33
    #7
    No sinyalde bilgisayar çalışıyormuş arkadaşlar bahsettiğiniz ram vb hatalar olsa açılmaz veya öter. Monitör kablosunda veya dediğim gibi monitör kaynak tuşuna basılmıştır hdmı ise VGA VGA ise hdmı da kalmıştır