Aynısı Bana oldu ofiste kafayı yemiştim sonra sorun monitör tarafındaki vga dan çıkmıştı bir başka durumda ayarlardaki ekran yenileme hızı vs onlar hatalı olunca aynı şekilde çözünürlükde no signal diyor