Merhaba arkadaÅŸlar
Teyzenin biri fakir diye evi kiraya verdik.
Bölgedeki tüm evler 2000 lira ama annemin yazigi geldi diye 250 lira istedik. Yaşlıdır kimsesizdir diye acidik çok ucuza yok pahasına verdik
Meğer kadının cezaevinde 3 oğlu var haberimiz yok tabi
Bir yıl sonra çocuklardan ikisi çıktı cezaevinden gerçekten problemli tipler
Şimdi sürekli sorun çıkarıyorlar
Evden çıkaramıyoruz , kadın diyor oğullarım burda gücünüz yetiyorsa çıkarın
Bizde belaya bulaÅŸmak istemiyoruz
Aramızda sözleşme filan yok, evden nasıl çıkarabiliriz sizce
Kiracıyı evden nasıl çıkarırız
24
●1.692
- 12-08-2022, 11:08:37Allah sabır versinHygge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2022, 11:12:04İyilikten maraz doğar dedikleri tam olarak böyle bi şey galiba geçmiş olsun hocam gidin karakola durumu anlatın tehdit vs de varsa işin içinde, siz onlardan değil onlar sizden korksun dağ başında mıyız