• 12-08-2022, 11:07:36
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar
    Teyzenin biri fakir diye evi kiraya verdik.
    Bölgedeki tüm evler 2000 lira ama annemin yazigi geldi diye 250 lira istedik. Yaşlıdır kimsesizdir diye acidik çok ucuza yok pahasına verdik
    Meğer kadının cezaevinde 3 oğlu var haberimiz yok tabi
    Bir yıl sonra çocuklardan ikisi çıktı cezaevinden gerçekten problemli tipler
    Şimdi sürekli sorun çıkarıyorlar
    Evden çıkaramıyoruz , kadın diyor oğullarım burda gücünüz yetiyorsa çıkarın
    Bizde belaya bulaÅŸmak istemiyoruz
    Aramızda sözleşme filan yok, evden nasıl çıkarabiliriz sizce
  • 12-08-2022, 11:08:37
    #2
    Hygge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaÅŸlar
    Teyzenin biri fakir diye evi kiraya verdik.
    Bölgedeki tüm evler 2000 lira ama annemin yazigi geldi diye 250 lira istedik. Yaşlıdır kimsesizdir diye acidik çok ucuza yok pahasına verdik
    Meğer kadının cezaevinde 3 oğlu var haberimiz yok tabi
    Bir yıl sonra çocuklardan ikisi çıktı cezaevinden gerçekten problemli tipler
    Şimdi sürekli sorun çıkarıyorlar
    Evden çıkaramıyoruz , kadın diyor oğullarım burda gücünüz yetiyorsa çıkarın
    Bizde belaya bulaÅŸmak istemiyoruz
    Aramızda sözleşme filan yok, evden nasıl çıkarabiliriz sizce
    Allah sabır versin
  • 12-08-2022, 11:10:02
    #3
    geçmiş olsun, polise başvurun
  • 12-08-2022, 11:10:17
    #4
    hocam sözleşme vs yok ise, gidip ihtar çekin 6 ay içerisinde evden çıkmak zorunda. Ayrıca en yakın karakola gidip konuyla alakalı ifade verin, bu teyzenin çocukları sıkıntı insanlar bana zarar vermesinden korkuyorum diye onlarda sizi yönlendirirler.
  • 12-08-2022, 11:10:55
    #5
    Umarım silahlar konuşmaz ceza evi onlar için su yolu olmuş

    besle yetimi oysun gözünü diye bir söz vardı sanırım
  • 12-08-2022, 11:11:15
    #6
    Durumu polise bildirin içerden yeni çıktılarsa tekrar girmek istemeyeceklerdir. eğer şartlı salındılarsa zaten kimseye bulaşamazlar
  • 12-08-2022, 11:11:27
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acıma yetime..
  • 12-08-2022, 11:12:04
    #8
    İyilikten maraz doğar dedikleri tam olarak böyle bi şey galiba geçmiş olsun hocam gidin karakola durumu anlatın tehdit vs de varsa işin içinde, siz onlardan değil onlar sizden korksun dağ başında mıyız
  • 12-08-2022, 11:12:34
    #9
    Sözleşme olmasa bile evin elektrik, su, doğalgaz aboneliklerinden herhangi biri kiracının adına mı hocam?