Hygge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar
Teyzenin biri fakir diye evi kiraya verdik.
Bölgedeki tüm evler 2000 lira ama annemin yazigi geldi diye 250 lira istedik. Yaşlıdır kimsesizdir diye acidik çok ucuza yok pahasına verdik
Meğer kadının cezaevinde 3 oğlu var haberimiz yok tabi
Bir yıl sonra çocuklardan ikisi çıktı cezaevinden gerçekten problemli tipler
Şimdi sürekli sorun çıkarıyorlar
Evden çıkaramıyoruz , kadın diyor oğullarım burda gücünüz yetiyorsa çıkarın
Bizde belaya bulaşmak istemiyoruz
Aramızda sözleşme filan yok, evden nasıl çıkarabiliriz sizce
Allah sabır versin