hocam sözleşme vs yok ise, gidip ihtar çekin 6 ay içerisinde evden çıkmak zorunda. Ayrıca en yakın karakola gidip konuyla alakalı ifade verin, bu teyzenin çocukları sıkıntı insanlar bana zarar vermesinden korkuyorum diye onlarda sizi yönlendirirler.