• 10-08-2022, 22:05:43
    #1
    Merhaba iyi aksamlar. Suanda oturdugumuz ev babamin calistigi yerin lojmani yani kendimize ait degil. Bizim kendi evimizde kiraci var eylulde sozlesmesi doluyor. Babam buradan emekli oldu ve burdan cikip kendi evimize tasinacagiz. Kiraciya bunu ne kadar sure önce söylememiz gerekli ne sekilde hareket etmeliyiz
  • 10-08-2022, 22:06:22
    #2
    Şimdiden söyleyin
  • 10-08-2022, 22:07:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1 ay önceden noterden ihtar çekin resmi olsun
  • 10-08-2022, 22:08:15
    #4
    Kiracıya söyleyin, ihtarnameyi de çekin bu esnada. Noterden halledebilirsiniz.
  • 10-08-2022, 22:10:19
    #5
    eren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden söyleyin
    hakkiak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önceden noterden ihtar çekin resmi olsun
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracıya söyleyin, ihtarnameyi de çekin bu esnada. Noterden halledebilirsiniz.
    Çok teşekkür ederim bilgiler için
  • 10-08-2022, 22:12:18
    #6
    Şimdiden ihtarname falan çekmeyin dürüstçe söyleyin eğer çıkmayacak gibi olursa ihtarname atın olayı ilk baştan çekişmeye çekmeyin bence.
  • 10-08-2022, 22:22:32
    #7
    Siz direkt ihtarname çekin, sözle felan söylemeyin. Çıkacağım der, çıkmaz vs vs.. Veya ihtarnameyi çekip sonra sözle söyleyin.
    Önceden söyleme süresi olan yasal süreyi de geçirdiğiniz için elinizde resmi bir belge olmadığı için kira sözleşmeniz 1 sene daha uzar öyle olursa sıkıntıya düşersiniz.