Merhaba iyi aksamlar. Suanda oturdugumuz ev babamin calistigi yerin lojmani yani kendimize ait degil. Bizim kendi evimizde kiraci var eylulde sozlesmesi doluyor. Babam buradan emekli oldu ve burdan cikip kendi evimize tasinacagiz. Kiraciya bunu ne kadar sure önce söylememiz gerekli ne sekilde hareket etmeliyiz