zaten her gün randevu aramaktan bıkmışım ayda yılda bi bulmuşum adam bana bunları söyleyip 5 dakika da gönderdi. ne yapacağımı şaştım tekrar randevu bulmaya mı çalışayım yoksa özele tek muayene için 600-700 tl mi vereyim fikirleriniz nedir ?
2 doktor farklı tedavi öneriyor
2
●270
- 10-08-2022, 18:09:571 ay önce doktora gittim mr sonucu belimde boynumda sinir sıkışması çıktı hap ve jel verdi doğru düzgün kullanamadım tatile gittim evde unuttum ilaçları. eğilirken sıkıntı yaşadığım için bugün aynı hastane aynı bölüm ama farklı bi doktora gittim derdimi anlattım tekrar MR çekinip tedavime tam olarak başlamak istiyorum dedim MR a gerek yok bunun için beyin ve sinir cerrahisine veya fizyoterapiye randevu al dedi
zaten her gün randevu aramaktan bıkmışım ayda yılda bi bulmuşum adam bana bunları söyleyip 5 dakika da gönderdi. ne yapacağımı şaştım tekrar randevu bulmaya mı çalışayım yoksa özele tek muayene için 600-700 tl mi vereyim fikirleriniz nedir ?
- 10-08-2022, 18:22:20Mustafa Civcir Hocamız bu işlerin ehlidir.cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.facebook.com/mustafa.civcir.92
0534 971 67 94 - 11-08-2022, 00:16:34öncelikle,çok fazla doktor/hastahane gezen birisiyim malasef.kendime dikakt etmiyorum,haliyle sürekli yolum düşüyor farklı sebeplerden.söyleyecegim tek şey,zaten bunun normal oldugudur.küçük yada büyük bi sorun,farketmez.eger bi süre devam eden bi hastalıgınız varsa asla 1 doktora gidip,onun söyledigine inanıp,direkt bi tedaviye başlamayın.en az 2 farklı doktortan teşhis alın,öneri alın.eger buradaki gibi 2 doktor da farklı bişey söylüyorsa,3. bi doktora gidin
mesela benim sol ayakta hafif bi sorun kaldı,16-17 yaşlarımdan kalma ve sebebi doktorun önemsiz bişey demesiydi.
bigün mahallede maç yapıyoruz,çivili kramponla maçlara gelen bi arkadaş var.ki kendisi en yakın arkadaşımdır...topa vuracagı sırada,diz kapagımın arkasındaki boşluga var gücüyle vurdu yanlışlıkla.oradaki lif miydi,sinir miydi neyse o büyük zarar görmüş.2-3 gün üzerine basamadım,agrısından duramıyorum.mecburen doktora gittim.ilçedeki doktor sayısı belli zaten o zaman,farklı yere gitme şansım yok.doktora gittigimde bana resmen fırça attı,bunun için mi geldin diye.aradan bi 2 hafta geçti,ilk günki gibi devam ediyor agrı.bi arkadaş malatyaya gidiyordu,atladım arabaya ve benide araştırma hastahanesine at dedim.gittim oraya,röntgen filan çekti,inceledi,bişeyler yaptılar işte.derken,doktor gelip dedi ki,aşırı derecede zarar görmüş ve neredeyse o sinir mi ne işte kopma noktasına gelmiş.eger bi 15 gün daha bu ayakla gezmeye,top oynamaya devam etsem (üzerine zor basıyorum ama top oynuyorum hala o durumda tabi
) mecburen ameliyata almaları gerekiyormuş.krem ve ilaç verdi,bi süre mecbur kalmadıkca üzerine basma dedi ve kısa sürede rahatladım öyle.aradan 20 yıl geçti ama ama birazcık zorlasam,şuanda aynı yerde hemen agrı başlıyor.başta direkt 2.doktora gitsem bu sorun hiç olmayacaktı çok büyük ihtimalle...
sonuç olarak ; dedigim gibi 3.bi doktora gidin derim hocam.eger maddi durumunuz uygunsa,özel ve bu konuda bilgili birisini bulmanız iyi olacaktır tabi.
mesela benim sol ayakta hafif bi sorun kaldı,16-17 yaşlarımdan kalma ve sebebi doktorun önemsiz bişey demesiydi.