cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay önce doktora gittim mr sonucu belimde boynumda sinir sıkışması çıktı hap ve jel verdi doğru düzgün kullanamadım tatile gittim evde unuttum ilaçları. eğilirken sıkıntı yaşadığım için bugün aynı hastane aynı bölüm ama farklı bi doktora gittim derdimi anlattım tekrar MR çekinip tedavime tam olarak başlamak istiyorum dedim MR a gerek yok bunun için beyin ve sinir cerrahisine veya fizyoterapiye randevu al dedi zaten her gün randevu aramaktan bıkmışım ayda yılda bi bulmuşum adam bana bunları söyleyip 5 dakika da gönderdi. ne yapacağımı şaştım tekrar randevu bulmaya mı çalışayım yoksa özele tek muayene için 600-700 tl mi vereyim fikirleriniz nedir ?
Mustafa Civcir Hocamız bu işlerin ehlidir.
https://www.facebook.com/mustafa.civcir.92
0534 971 67 94