• 10-08-2022, 16:19:49
    #1
    Merhaba elimde 12.000₺ para var 2 ay para lazım değil şuan bir kısmı altında bir kısmı euro'da sizce orada kalmaya devam mı etsin yoksa değerini koruyabileceğim veya yükseltebileceğim başka bir şey tavsiye edermisiniz.
  • 10-08-2022, 16:22:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    teknolojik ürün alıp tutabilirsiniz minimum %30 kar bırakır 2 aya
  • 10-08-2022, 16:23:40
    #3
    Zoa
    Platin üye
    elimi neye atsam kurutuyorum ben kalsın derim her seferinde kenardaki paramı katlamaya çalışıp bişey denesem genelde o para kayboluyor
  • 10-08-2022, 16:23:54
    #4
    dolar euro altın olarak 3e bölerek alabilirsin eğer düşüncenizde varsa ama
  • 10-08-2022, 16:26:45
    #5
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar euro altın olarak 3e bölerek alabilirsin eğer düşüncenizde varsa ama
    Şuan bir kısmı euro bir kısmı altın hocam bende sizin gibi düşünerek yapmıştım.
  • 10-08-2022, 16:26:51
    #6
    Krowzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknolojik ürün alıp tutabilirsiniz minimum %30 kar bırakır 2 aya
    Haziran ayında 22.500 tl olan iphone 13 aradan 2 ay geçmesine rağmen halen 22.500 tl. %30 kar nerede?
  • 10-08-2022, 16:27:41
    #7
    Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimi neye atsam kurutuyorum ben kalsın derim her seferinde kenardaki paramı katlamaya çalışıp bişey denesem genelde o para kayboluyor
    Teşekkürler hocam nasip
  • 10-08-2022, 16:49:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziran ayında 22.500 tl olan iphone 13 aradan 2 ay geçmesine rağmen halen 22.500 tl. %30 kar nerede?
    Büyük ürünlerde bu karı elde edemezsiniz. Powerbank, şarj cihazı vb. cihazlarda
  • 10-08-2022, 16:53:15
    #9
    Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimi neye atsam kurutuyorum ben kalsın derim her seferinde kenardaki paramı katlamaya çalışıp bişey denesem genelde o para kayboluyor
    Aynı ben. Borsaya giriş yaptım 1 yıl sonra 3 katı fiyatla elimdeki kağıtları çıkarttım, benden sonra arap atı gibi yükselmeye başladı.
    Kripto borsasına girdim hâlâ yatırdığımı kurtarmak için bekliyorum