Merhaba elimde 12.000₺ para var 2 ay para lazım değil şuan bir kısmı altında bir kısmı euro'da sizce orada kalmaya devam mı etsin yoksa değerini koruyabileceğim veya yükseltebileceğim başka bir şey tavsiye edermisiniz.