• 10-08-2022, 10:47:37
    #1
    Merhabalar. Az önce bilgisayarı açtım ve Chrome'a girdiğimde daha önce eklediğim yer işaretlerinin tamamının silindiğini gördüm. Tekrar geri getirmek istiyorum ancak bir çözüm bulamadım (internette yazan çözümler işe yaramadı). Bunun nasıl yapılacağını bilen var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim.
  • 10-08-2022, 10:52:16
    #2
    Senkronizasyonu açık mı. Hesaba giriş yapıp senkronizasyonu açman gerekiyor.
  • 10-08-2022, 10:53:46
    #3
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senkronizasyonu açık mı. Hesaba giriş yapıp senkronizasyonu açman gerekiyor.
    Hayır değil hocam.


    https://www.youtube.com/watch?v=JuuPeY7Davs


    Yukarıdaki videoda bahsedilen şeyi denemeye çalıştım ancak bende bookmarks.bak dosyası yok. Sadece bookmarks dosyası var
  • 10-08-2022, 10:56:43
    #4
    Anladım. Ben 2009 yılından beri aynı Gmail hesabını kullandığım için yeni bir bilgisayara da geçiş yapsam hesabımı girip senkronizasyonu açtığım gibi her şey o bilgisayara geri geliyor. Hiç de böyle bir sorun yaşamadım açıkçası.
  • 10-08-2022, 10:57:36
    #5
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım. Ben 2009 yılından beri aynı Gmail hesabını kullandığım için yeni bir bilgisayara da geçiş yapsam hesabımı girip senkronizasyonu açtığım gibi her şey o bilgisayara geri geliyor. Hiç de böyle bir sorun yaşamadım açıkçası.
    Anladım hocam. İlginiz için teşekkür ediyorum