Anladım. Ben 2009 yılından beri aynı Gmail hesabını kullandığım için yeni bir bilgisayara da geçiş yapsam hesabımı girip senkronizasyonu açtığım gibi her şey o bilgisayara geri geliyor. Hiç de böyle bir sorun yaşamadım açıkçası.
Anladım hocam. İlginiz için teşekkür ediyorum