Selamlar Tiktak arac kiralam uygulmasından arac kiraladım ve kaza yaptım 3 bın tl lık hasar var normalde ama 26 bın tl odeme ıstıyorlar icraya verilcek diye mesaj geldi eve kagıt gelmedı daha kagıt gelmeden gidip itraz etsem oluyormu
Kaza yaptınız rapor tutmadiniz mi fotoğraf cekmediniz mi? bu tip araçlarin rent a car kaskosu var zaten eğer hatalı siz değilseniz alkollü değilseniz hic bir şey ödemezsiniz. Eğer hataliysaniz ve alkollü değilseniz aracın tamir için yattığı gün sayısı x aracın gunluk kira bedelini ödersiniz.
Kaza yaptınız rapor tutmadiniz mi fotoğraf cekmediniz mi? bu tip araçlarin rent a car kaskosu var zaten eğer hatalı siz değilseniz alkollü değilseniz hic bir şey ödemezsiniz. Eğer hataliysaniz ve alkollü değilseniz aracın tamir için yattığı gün sayısı x aracın gunluk kira bedelini ödersiniz.
Dakikalık kiraladıysa bunlar dakikalık ödetmeye çalışıyor bi hile hurda var orada veya aracın değer kaybı + günlük yatarı + masraf yazmış da olabilirler.