• 09-08-2022, 03:10:01
    #1
    Selamlar Tiktak arac kiralam uygulmasından arac kiraladım ve kaza yaptım 3 bın tl lık hasar var normalde ama 26 bın tl odeme ıstıyorlar icraya verilcek diye mesaj geldi eve kagıt gelmedı daha kagıt gelmeden gidip itraz etsem oluyormu

  • 09-08-2022, 03:10:52
    #2
    Yada Gidip Şikayetcimi Olmalıyım ?
  • 09-08-2022, 03:23:06
    #3
    Muhtemelen hasar 3binden fazladır. Bir de tabii yatar gün parası alıyor da olabilirler.
  • 09-08-2022, 03:24:53
    #4
    Kaza yaptınız rapor tutmadiniz mi fotoğraf cekmediniz mi? bu tip araçlarin rent a car kaskosu var zaten eğer hatalı siz değilseniz alkollü değilseniz hic bir şey ödemezsiniz. Eğer hataliysaniz ve alkollü değilseniz aracın tamir için yattığı gün sayısı x aracın gunluk kira bedelini ödersiniz.
  • 09-08-2022, 03:34:58
    #5
    cruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaza yaptınız rapor tutmadiniz mi fotoğraf cekmediniz mi? bu tip araçlarin rent a car kaskosu var zaten eğer hatalı siz değilseniz alkollü değilseniz hic bir şey ödemezsiniz. Eğer hataliysaniz ve alkollü değilseniz aracın tamir için yattığı gün sayısı x aracın gunluk kira bedelini ödersiniz.
    tutanak tutmadık 12 gun de tampon mu yapılır ya
  • 09-08-2022, 03:36:08
    #6
    Merhaba,
    İletişime geçerseniz firma avukatımızdan yardımcı olmasını rica edebiliriz.
  • 09-08-2022, 03:36:13
    #7
    Sana aracın yattığı günü dakika bazlı yansıtmış olabilirler ara detayları öğren sonra avukata başvur.
  • 09-08-2022, 03:36:20
    #8
    Yunusonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tutanak tutmadık 12 gun de tampon mu yapılır ya
    Aracın günlük kira ücreti nedir
  • 09-08-2022, 03:37:34
    #9
    Dakikalık kiraladıysa bunlar dakikalık ödetmeye çalışıyor bi hile hurda var orada veya aracın değer kaybı + günlük yatarı + masraf yazmış da olabilirler.