Selamlar Tiktak arac kiralam uygulmasından arac kiraladım ve kaza yaptım 3 bın tl lık hasar var normalde ama 26 bın tl odeme ıstıyorlar icraya verilcek diye mesaj geldi eve kagıt gelmedı daha kagıt gelmeden gidip itraz etsem oluyormu