• 08-08-2022, 10:05:36
    #1
    Arkadaşlar herkese merhaba, hayırlı haftalar diliyorum.
    Bir arkadaşımla dün oturduk ve iyice düşündük, sigorta acentası/dükkanı açmaya karar kıldık. Çok şükür hem benim hem de arkadaşımın çevresi geniş bir çevre ve neredeyse tırı olan arkadaşımız bile var.
    Dün bir kaç arkadaşımıza da sorunca; "açabiliyorsanız açın bizim çevreyi de siz kazanın diye size yönlendiririz" dediler ki tabi ki bu sözlere göre hareket etmeyeceğiz, sonuçta her şey para.

    Bir sigorta dükkanı açmak, işletmek ya da gerekli olanlar nelerdir? Bilgi verirseniz sevinirim
  • 08-08-2022, 10:08:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazılım şirketi açmak daha mantıklı hocam ya
  • 08-08-2022, 10:09:09
    #3
    belgeniz varsa açarsınız yada belgesi olan bir ortak bulmalısınız.
  • 08-08-2022, 10:10:12
    #4
    webasya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım şirketi açmak daha mantıklı hocam ya
    Dur ortalığı karıştırma o da aklımızda

    xx Sigorta - Yazılım Hizmeti Ltd. Şti. (şaka tabi)
  • 08-08-2022, 10:13:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dur ortalığı karıştırma o da aklımızda

    xx Sigorta - Yazılım Hizmeti Ltd. Şti. (şaka tabi)
    aaa evet aslında bi limited yapıp her alanı/sektörü de tek bir şirket altında toplayıp yapabilirsiniz güzel fikirmiş aslında
  • 08-08-2022, 10:14:28
    #6
    Detaylı bilgi için mesaj atabilirsiniz
  • 08-08-2022, 10:17:02
    #7
    gurkanincegul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı bilgi için mesaj atabilirsiniz
    Müsaadenizle iletişime geçiyorum hocam
  • 08-08-2022, 10:32:05
    #8
    Bunu dikkate alarak yapmıyorsunuz biliyorum da hocam.
    Alıntı
    "açabiliyorsanız açın bizim çevreyi de siz kazanın diye size yönlendiririz"
    Bunu diyen insanların %90inin ilgilenmeyecegine de eminim maalesef bizim millet böyle gaz vermeyi çok seviyorlar 😅
  • 08-08-2022, 10:32:44
    #9
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu dikkate alarak yapmıyorsunuz biliyorum da hocam.
    Bunu diyen insanların %90inin ilgilenmeyecegine de eminim maalesef bizim millet böyle gaz vermeyi çok seviyorlar 😅
    Evet, konu da da yazdım zaten hocam onlara güvenerek yola çıkmayacağız