Arkadaşlar herkese merhaba, hayırlı haftalar diliyorum.
Bir arkadaşımla dün oturduk ve iyice düşündük, sigorta acentası/dükkanı açmaya karar kıldık. Çok şükür hem benim hem de arkadaşımın çevresi geniş bir çevre ve neredeyse tırı olan arkadaşımız bile var.
Dün bir kaç arkadaşımıza da sorunca; "açabiliyorsanız açın bizim çevreyi de siz kazanın diye size yönlendiririz" dediler ki tabi ki bu sözlere göre hareket etmeyeceğiz, sonuçta her şey para.

Bir sigorta dükkanı açmak, işletmek ya da gerekli olanlar nelerdir? Bilgi verirseniz sevinirim