• 06-08-2022, 12:46:47
    #1
    merhaba arkadaşlar seneye derslerim uzayacak gibi gözüküyor 2 yıllık bölüm 3.yılda derslere giremeyeceğim bu yüzden 3.yıl yatay geçiş yapabiliyormuyum bilgisi olan varmı
  • 06-08-2022, 12:48:58
    #2
    Son donemden sonra yapamıyorsun . Ama yaz okulunu baska okullardan ayrı ayrı al bıtır . baska okullardan coklu alabılırsın