merhaba arkadaşlar seneye derslerim uzayacak gibi gözüküyor 2 yıllık bölüm 3.yılda derslere giremeyeceğim bu yüzden 3.yıl yatay geçiş yapabiliyormuyum bilgisi olan varmı