Klima Önerisi Yapar Mısınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klima Önerisi Yapar Mısınız?
11
●
312
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klima Önerisi Yapar Mısınız?
1
2
14-08-2022, 22:52:44
#10
ramob7
Özel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam midea ısıtma da nasıl, tasarruflu olduğunu duymuştum ama ısıtma konusunda şüphe duydum
Isıtma modunda kullanmadım.
Bildiğim kadarıyla All Easy Pro modeli ısıtmada da iddalı.
21-08-2022, 15:04:20
#11
Özel
ramob7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Isıtma modunda kullanmadım.
Bildiğim kadarıyla All Easy Pro modeli ısıtmada da iddalı.
Hocam deneyimlerinizi paylaşırmısınız 🙂
21-08-2022, 15:06:09
#12
ramob7
Özel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam deneyimlerinizi paylaşırmısınız 🙂
Isıtma modunda mı?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler