• 14-08-2022, 22:52:44
    #10
    Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam midea ısıtma da nasıl, tasarruflu olduğunu duymuştum ama ısıtma konusunda şüphe duydum
    Isıtma modunda kullanmadım.

    Bildiğim kadarıyla All Easy Pro modeli ısıtmada da iddalı.
  • 21-08-2022, 15:04:20
    #11
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isıtma modunda kullanmadım.

    Bildiğim kadarıyla All Easy Pro modeli ısıtmada da iddalı.
    Hocam deneyimlerinizi paylaşırmısınız 🙂
  • 21-08-2022, 15:06:09
    #12
    Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam deneyimlerinizi paylaşırmısınız 🙂
    Isıtma modunda mı?