ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isıtma modunda kullanmadım.

Bildiğim kadarıyla All Easy Pro modeli ısıtmada da iddalı.
Hocam deneyimlerinizi paylaşırmısınız 🙂