Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam midea ısıtma da nasıl, tasarruflu olduğunu duymuştum ama ısıtma konusunda şüphe duydum
Isıtma modunda kullanmadım.

Bildiğim kadarıyla All Easy Pro modeli ısıtmada da iddalı.