Merhabalar hayırlı forumlar
Köyümüzde yeni yaptırdığımız evin bahçesinin duvarına kartonpiyerden taş görünümlü kaplama yaptırdık.
Fakat komşunun çocuğu(12 yaşında) kartonpiyerlere zarar vermiş(demirle delikler açmış)
olayı annem ve kardeşim görmüş çocuk sonra kaçmış korkusuna
daha sonra annesine babasına söyledik duvarımızı yaptırmıyorlar,isterseniz şikayet edin dediler
biz şikayet etsek annem ve kardeşimin beyanı geçerli olurmu.Ekstradan şahit tanık vs isterlermi
çünkü onlardan başka gören yok malum köy yeri.
dava açsak kazanırmıyız sizce
hukukla ilgili bir sorum var
11
●250
- 02-08-2022, 23:10:45köy yerinde en güzel korkutma yöntemi jandarmadır. Arayın jandarmayı gelsin onun korkusu yeter onlara ardından ücretini verirler. Eğer vermiyorsa ya taş devrinden kalma bir cahildir. Yada güvendiği birileri vardırTurgay74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 23:13:46arabaları vs var mı? siz de adamların malına zarar verin haberleri olmadan, gerçekten ben sinirlendim.Nasıl sakin kalabiliyorsunuzTurgay74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle