• 02-08-2022, 23:04:59
    #1
    Merhabalar hayırlı forumlar
    Köyümüzde yeni yaptırdığımız evin bahçesinin duvarına kartonpiyerden taş görünümlü kaplama yaptırdık.
    Fakat komşunun çocuğu(12 yaşında) kartonpiyerlere zarar vermiş(demirle delikler açmış)
    olayı annem ve kardeşim görmüş çocuk sonra kaçmış korkusuna
    daha sonra annesine babasına söyledik duvarımızı yaptırmıyorlar,isterseniz şikayet edin dediler
    biz şikayet etsek annem ve kardeşimin beyanı geçerli olurmu.Ekstradan şahit tanık vs isterlermi
    çünkü onlardan başka gören yok malum köy yeri.
    dava açsak kazanırmıyız sizce
  • 02-08-2022, 23:06:26
    #2
    Mahkeme mahkeme uğraşırsınız avukatlar yok bilirkişiler falan derken bu benim tahiminim uğraşmaya değmez
  • 02-08-2022, 23:08:34
    #3
    Çocuktur yapar seviyesinde değil sanırım hasar =)
  • 02-08-2022, 23:08:46
    #4
    jandarma çağırsak fotoğraf çekip tutanak tutsa yeterli olmazmı ki
    küçük olaylarda bilirkişi falan çağırma oluyormu ?
  • 02-08-2022, 23:09:44
    #5
    hocam biz haklıyken haksız çıktık
    adamlar söyledik diye bize saldırcaklar az kalsın öyle bi durum
    yoksa uğraşmam
  • 02-08-2022, 23:10:30
    #6
    iş hukuka kaldıysa...
  • 02-08-2022, 23:10:45
    #7
    Turgay74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz haklıyken haksız çıktık
    adamlar söyledik diye bize saldırcaklar az kalsın öyle bi durum
    yoksa uğraşmam
    köy yerinde en güzel korkutma yöntemi jandarmadır. Arayın jandarmayı gelsin onun korkusu yeter onlara ardından ücretini verirler. Eğer vermiyorsa ya taş devrinden kalma bir cahildir. Yada güvendiği birileri vardır
  • 02-08-2022, 23:12:53
    #8
    yemin ederim şu hayatta cahil insanla uğraşmak kadar iğrenç birşey yok
    adamlar çok cahil hocam insan gibi söyledik söylediğmize pişman olduk
    özür bile dliemiyorlar siz düşünün
    öyle bişi olsa ben zaten uzatmam meseleyi
  • 02-08-2022, 23:13:46
    #9
    Turgay74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemin ederim şu hayatta cahil insanla uğraşmak kadar iğrenç birşey yok
    adamlar çok cahil hocam insan gibi söyledik söylediğmize pişman olduk
    özür bile dliemiyorlar siz düşünün
    öyle bişi olsa ben zaten uzatmam meseleyi
    arabaları vs var mı? siz de adamların malına zarar verin haberleri olmadan, gerçekten ben sinirlendim.Nasıl sakin kalabiliyorsunuz