Merhabalar hayırlı forumlar
Köyümüzde yeni yaptırdığımız evin bahçesinin duvarına kartonpiyerden taş görünümlü kaplama yaptırdık.
Fakat komşunun çocuğu(12 yaşında) kartonpiyerlere zarar vermiş(demirle delikler açmış)
olayı annem ve kardeşim görmüş çocuk sonra kaçmış korkusuna
daha sonra annesine babasına söyledik duvarımızı yaptırmıyorlar,isterseniz şikayet edin dediler
biz şikayet etsek annem ve kardeşimin beyanı geçerli olurmu.Ekstradan şahit tanık vs isterlermi
çünkü onlardan başka gören yok malum köy yeri.
dava açsak kazanırmıyız sizce