• 28-07-2022, 00:05:47
    #1
    Herkese selamlar öncelike,

    Arkadaşlar eğitim yazmışsınız veya script satışı yapıyorsunuz. Ve forumda eğitimi veya scripti tüm satış haklarıyla satıyorsunuz. Ve aradan 1-2 hafta geçiyor, tekrar aynı eğitimi yazıp sadece birkaç süsleme yapıp satış yapmaya devam ediyorsunuz. Bu durum etik mi?
    Eğer öyleyse gerçekten güzel işmiş. Birkaç arkadaşımız var, bu durumu sürekli tekrarlıyor ve forumda kısır döngü oluşturuyor. Madem satışını devam ettireceksin niye satış haklarıyla satışını yapıp, yeni konu açıyorsun?
    Benim görüşüm bu yapılan ticari ahlaka uymuyor. Sizlerin görüşlerini merak ettim, ben mi yanlış düşünüyorum acaba?
  • 28-07-2022, 00:06:44
    #2
    Etik olmadığı gibi bence direkt dlandırıcılık. Tespit ettiğiniz varsa şikayet açın hocam.
  • 28-07-2022, 00:07:21
    #3
    İsim versen de alacağımız varsa almasak hocam özelden de olur
  • 28-07-2022, 00:07:47
    #4
    Net açıklaması; dlandiricilik...
  • 28-07-2022, 00:08:52
    #5
    Kesinlikle etik değil.
  • 28-07-2022, 00:09:08
    #6
    backlinkmatik.com
    konusunda satis hakki veriyorum mu diyor yoksa satis hakkini satiyorum mu diyor nu önemli. satis hakki vermekle tum hakki satmak ayri sey cunku.

    ha bir de, tum hakkini satip, scripti gelistirip tekrar kendi gelişmiş versiyonunu satiyorsa etik degil, bence legal de degil.
  • 28-07-2022, 00:10:00
    #7
    yeni bir fikir verdiniz nasıl dlandırılmam adlı eğitim yakında satışa çıkar forumda
  • 28-07-2022, 00:20:31
    #8
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etik olmadığı gibi bence direkt dlandırıcılık. Tespit ettiğiniz varsa şikayet açın hocam.
    Tespit ettiğimiz birkaç kişi var hocam maalesef.
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim versen de alacağımız varsa almasak hocam özelden de olur
    Uyaracağım kendilerini bakalım hocam.
    MistikBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net açıklaması; dlandiricilik...

    Maalesef hocam.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle etik değil.
    Bizcede öyle ama birde arkadaşların kendilerine sormak lazım bakalım.
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konusunda satis hakki veriyorum mu diyor yoksa satis hakkini satiyorum mu diyor nu önemli. satis hakki vermekle tum hakki satmak ayri sey cunku.

    ha bir de, tum hakkini satip, scripti gelistirip tekrar kendi gelişmiş versiyonunu satiyorsa etik degil, bence legal de degil.
    Tüm hakkını satıyor hocam.
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni bir fikir verdiniz nasıl dlandırılmam adlı eğitim yakında satışa çıkar forumda
    Hayırlısı diyelim hocam
  • 28-07-2022, 00:40:42
    #9
    backlinkmatik.com
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tespit ettiğimiz birkaç kişi var hocam maalesef.

    Uyaracağım kendilerini bakalım hocam.
    Maalesef hocam.

    Bizcede öyle ama birde arkadaşların kendilerine sormak lazım bakalım.
    Tüm hakkını satıyor hocam.

    Hayırlısı diyelim hocam

    o zaman şikayet konusu açın hocam, eğitimi ve scripti aldıysanız