Herkese selamlar öncelike,
Arkadaşlar eğitim yazmışsınız veya script satışı yapıyorsunuz. Ve forumda eğitimi veya scripti tüm satış haklarıyla satıyorsunuz. Ve aradan 1-2 hafta geçiyor, tekrar aynı eğitimi yazıp sadece birkaç süsleme yapıp satış yapmaya devam ediyorsunuz. Bu durum etik mi?
Eğer öyleyse gerçekten güzel işmiş. Birkaç arkadaşımız var, bu durumu sürekli tekrarlıyor ve forumda kısır döngü oluşturuyor. Madem satışını devam ettireceksin niye satış haklarıyla satışını yapıp, yeni konu açıyorsun?
Benim görüşüm bu yapılan ticari ahlaka uymuyor. Sizlerin görüşlerini merak ettim, ben mi yanlış düşünüyorum acaba?