Merhaba arkadaşlar, aklıma takılan bir kaç şey var.
Sınıfta kaldığım için okulu açığa almayı düşünüyorum şuan da yetiştirilmek üzerine bir ambalajcıda fatura kesmeyi öğreniyorum maaşım asgari tutarın üzerinde sizde okulu açığa alıp çalışarak iş hayatında yükselmek mantıklı mıdır?
Okul hayatı ve iş hakkında
3
●166
- 26-07-2022, 22:27:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 26-07-2022, 22:29:49Sınıfta kalmış, hata etmişsin. Kendini toparla ve hatanı düzelt derim. Öğrendiğini söylediğin şey, hayatında hemen hiç işine yaramayacaktır.emircandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2022, 22:30:18Bölümün ne? Kacıncı sınıftasın?emircandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle