Merhaba arkadaşlar, aklıma takılan bir kaç şey var.
Sınıfta kaldığım için okulu açığa almayı düşünüyorum şuan da yetiştirilmek üzerine bir ambalajcıda fatura kesmeyi öğreniyorum maaşım asgari tutarın üzerinde sizde okulu açığa alıp çalışarak iş hayatında yükselmek mantıklı mıdır?