• 26-07-2022, 19:12:54
    #1
    Selamlar,
    Dün itibariyle IBS İrritabl Barsak Sendromu (Spastik Kolon) hastalığımın olduğunu öğrendim.
    Uzun süredir gastrit kaynaklı aralıklı olarak iştah kaybı yaşıyordum fakat doktorum artık bunun gastrit ve ibs rahatsızlığı olduğu tanısını koydu.
    İlaç kullanıyorum fakat yoğun stres ve sinire bağlı bir hastalık olduğu için büyük bir çoğunluğu kendimde bitiyor.
    Bu rahatsızlığı yaşayan ve önerisi olan arkadaşların önerilerini bekliyorum.
  • 26-07-2022, 19:13:53
    #2
    ne olduğunu çözemedik = sende ibs var.
  • 26-07-2022, 19:15:19
    #3
    Yoğun sinir stresste antidepresan kullanılıyor mu acaba? Sinire bağlıysa belki iyileştirir.
  • 26-07-2022, 19:16:24
    #4
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoğun sinir stresste antidepresan kullanılıyor mu acaba? Sinire bağlıysa belki iyileştirir.
    Tabi ki, antidepresan kullandırtıyorlar fakat ben kişisel olarak ilaç kullanmaktan nefret eden bir insanım.
    En basit ağrı kesicileri bile kullanmıyorum şuan antidepresan olmadan bir tedavi uygulanıyor bakalım.