Selamlar,
Dün itibariyle IBS İrritabl Barsak Sendromu (Spastik Kolon) hastalığımın olduğunu öğrendim.
Uzun süredir gastrit kaynaklı aralıklı olarak iştah kaybı yaşıyordum fakat doktorum artık bunun gastrit ve ibs rahatsızlığı olduğu tanısını koydu.
İlaç kullanıyorum fakat yoğun stres ve sinire bağlı bir hastalık olduğu için büyük bir çoğunluğu kendimde bitiyor.
Bu rahatsızlığı yaşayan ve önerisi olan arkadaşların önerilerini bekliyorum.