Hangi logoyu kullanmalıyım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi logoyu kullanmalıyım?
12
●
256
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi logoyu kullanmalıyım?
1
2
26-07-2022, 19:09:12
#1
Mustafademirci
Üyeliği durduruldu
Merhabalar sizce hangi logoyu kullanmalıyım. Seçim yapabilirmisiniz
26-07-2022, 19:10:03
#2
Misafir
Nedense 3'üde çok klişe geldi :/
Mustafademirci
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
26-07-2022, 19:10:28
#3
Klaxon
1 veya 3
26-07-2022, 19:11:17
#4
ahmetyigit
ayoft.com
1 ve 3 hoşuma gitti
26-07-2022, 19:11:44
#5
DenqeSiz
1 ve 3 hangisi olursa
26-07-2022, 19:12:08
#6
Brkaxx
Banada iconlar SosyalBiz için hazırlanmış buna istinaden 1 daha iyi duruyor
26-07-2022, 19:13:16
#7
Mustafademirci
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nedense 3'üde çok klişe geldi :/
Klaxon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 veya 3
Brkaxx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banada iconlar SosyalBiz için hazırlanmış buna istinaden 1 daha iyi duruyor
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 ve 3 hangisi olursa
ahmetyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 ve 3 hoşuma gitti
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
26-07-2022, 19:16:14
#8
BusraARS
1. olan
26-07-2022, 19:17:16
#9
TeknoBlogg
kesinlikle 3
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler