Konu
Hangi logoyu kullanmalıyım?
26-07-2022, 19:13:16
#7
Mustafademirci
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nedense 3'üde çok klişe geldi :/
Klaxon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 veya 3
Brkaxx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banada iconlar SosyalBiz için hazırlanmış buna istinaden 1 daha iyi duruyor
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 ve 3 hangisi olursa
ahmetyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 ve 3 hoşuma gitti
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim