• 26-07-2022, 12:25:31
    #1
    Merhabalar, giderlerim ve gelirlerim sabit, kazancım değişken, kendime ne kadar kaldığını ve ya eksiye gidip gitmediğimi kolaylaştıracak bir program var mı ? Önerilere açığım

    İyi forumlar.
  • 26-07-2022, 12:27:00
    #2
    moneye kullanmıştım ama bende bireysel olarak kullanabileceğim düzgün bir uygulama bulamadım.
  • 26-07-2022, 12:29:30
    #3
    Web sitesi olarak kendimi yazdim hocam sadece gelirlerimi karimi tutan ama istenirse sizin dediginiz gibi bir sistemde yazilabilir.
  • 26-07-2022, 12:29:33
    #4
    Zoa
    Platin üye
    takip
  • 26-07-2022, 12:32:33
    #5
    mobilde defter diye bir uygulama vardı önceden bende takip ediyordum şimdi tek banka üzerinden işlemleri mi yapıyorum maaş da oraya yatıyor hepsi çıkıyor ortaya
  • 26-07-2022, 12:33:04
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://ataber.com/?atbr=5

    Bu sayfanın demosuna bakın orda bulunan gelir-gider hesabı gibi bir şey arıyorsanız size yardımcı olabilirim.
  • 26-07-2022, 12:34:05
    #7
    TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, giderlerim ve gelirlerim sabit, kazancım değişken, kendime ne kadar kaldığını ve ya eksiye gidip gitmediğimi kolaylaştıracak bir program var mı ? Önerilere açığım

    İyi forumlar.
    Exdelde bile yapılabilir. Bir sayfaya gelirlerinizi diğer sayfada giderlerinizi ve satışlarını yazarsınız. En alta bir toplam koyarsınız birde özet diye bir sayfa yaparsınız geliri giderden çıkarırsınız arada kalan miktar cebinize kalandır. - ise içerdesiniz.
  • 26-07-2022, 12:43:04
    #8
    burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Exdelde bile yapılabilir. Bir sayfaya gelirlerinizi diğer sayfada giderlerinizi ve satışlarını yazarsınız. En alta bir toplam koyarsınız birde özet diye bir sayfa yaparsınız geliri giderden çıkarırsınız arada kalan miktar cebinize kalandır. - ise içerdesiniz.
    Evet hocam, haklısınız ve bunun basit halini zaten kullanıyorum, ama mobilde kaç harcama yaptın seçmek zor, işlem yapıp düzeltmek zor. Ne kadar harcamışım görsem değiştiremiyorum, oran yok, detay yok iyi bir mobil uygulama programı ile bunların çözülmesi gerektiğine inanıyorum, şimdi onu da benden önce mutlaka biri düşünmüştür ya
  • 26-07-2022, 13:06:23
    #9
    TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam, haklısınız ve bunun basit halini zaten kullanıyorum, ama mobilde kaç harcama yaptın seçmek zor, işlem yapıp düzeltmek zor. Ne kadar harcamışım görsem değiştiremiyorum, oran yok, detay yok iyi bir mobil uygulama programı ile bunların çözülmesi gerektiğine inanıyorum, şimdi onu da benden önce mutlaka biri düşünmüştür ya
    Ben logo iş başı kullanıyorum. Deneyin bir isterseniz. Mobil uygulamaları da var. Oradan da takip edebiliyorum. Fatura kesebiliyorum. TC me kesilmiş faturaları görebiliyorum vs.