Evet hocam, haklısınız ve bunun basit halini zaten kullanıyorum, ama mobilde kaç harcama yaptın seçmek zor, işlem yapıp düzeltmek zor. Ne kadar harcamışım görsem değiştiremiyorum, oran yok, detay yok

iyi bir mobil uygulama programı ile bunların çözülmesi gerektiğine inanıyorum, şimdi onu da benden önce mutlaka biri düşünmüştür ya
Ben logo iş başı kullanıyorum. Deneyin bir isterseniz. Mobil uygulamaları da var. Oradan da takip edebiliyorum. Fatura kesebiliyorum. TC me kesilmiş faturaları görebiliyorum vs.