• 24-07-2022, 14:31:33
    #10
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öğretmenim. 657 ye tabi devlet memuruyun. Adsense icin ayrı, crviri burosu icin ayri 2 sirket var. Biri babamin, diğeri kayinbabamin adina. Kendi adima kuramam.
    anladım hocam çok teşekkürler aile bireylerimden birinin üzerine kurmak daha mantıklı teşekkür ederim cevabınız için.
  • 24-07-2022, 14:32:41
    #11
    emirhansahinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam çok teşekkürler aile bireylerimden birinin üzerine kurmak daha mantıklı teşekkür ederim cevabınız için.
    Babam ve kayinbabam emekliler. Dolayisiyla bagkur gideri de yok. Kendi adina kurup agrisiz başını agritma.