erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben öğretmenim. 657 ye tabi devlet memuruyun. Adsense icin ayrı, crviri burosu icin ayri 2 sirket var. Biri babamin, diğeri kayinbabamin adina. Kendi adima kuramam.
anladım hocam çok teşekkürler aile bireylerimden birinin üzerine kurmak daha mantıklı teşekkür ederim cevabınız için.