• 24-07-2022, 11:17:57
    #1
    Merhaba, 13 Temmuz'da kredi kartımdan 2000TL'lik Apple Online Storeden alışveriş yaptım. Ürünleri aynı gün iptal ettim. Birkaç gün önceye kadar provizyonda gözüken harcamam gitti. Harcamalarımda da gözükmüyor. Ama limitim hala yerine gelmedi. Harcamalar hiçbir şekilde gözükmüyor. Ama limitte karta eklenmedi. Bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz? Teşekkürler
  • 24-07-2022, 11:25:47
    #2
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, 13 Temmuz'da kredi kartımdan 2000TL'lik Apple Online Storeden alışveriş yaptım. Ürünleri aynı gün iptal ettim. Birkaç gün önceye kadar provizyonda gözüken harcamam gitti. Harcamalarımda da gözükmüyor. Ama limitim hala yerine gelmedi. Harcamalar hiçbir şekilde gözükmüyor. Ama limitte karta eklenmedi. Bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz? Teşekkürler
    Bankanızla görüşmeniz daha mantıklı olacaktır, görüşmediyseniz bi an önce görüşün
  • 24-07-2022, 11:27:12
    #3
    KulGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankanızla görüşmeniz daha mantıklı olacaktır, görüşmediyseniz bi an önce görüşün
    Görüştüm, Apple'a yönlendiriyor. Apple de bankaya yönlendiriyor.
  • 24-07-2022, 11:28:19
    #4
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüştüm, Apple'a yönlendiriyor. Apple de bankaya yönlendiriyor.
    Apple ödemeyi iade ettiğini söylüyorsa iş bankada bitiyor.
  • 24-07-2022, 11:29:49
    #5
    Bankayı aramalısınız.
  • 24-07-2022, 11:30:02
    #6
    KulGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple ödemeyi iade ettiğini söylüyorsa iş bankada bitiyor.
    Ücret bize geçmedi zaten diyorlar. Bankanın yurt dışı ödeme kuruluşuyla alakalı birşeymiş.
  • 24-07-2022, 11:50:59
    #7
    bir kaç gün bekle gelir limit