KulGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple ödemeyi iade ettiğini söylüyorsa iş bankada bitiyor.
Ücret bize geçmedi zaten diyorlar. Bankanın yurt dışı ödeme kuruluşuyla alakalı birşeymiş.