• 22-07-2022, 14:52:16
    #1
    TASARIM AJANSI




  • 22-07-2022, 14:53:39
    #2
    2. el mantıklıdır ama başın bir kez ağrıdımı bir daha geçmez.
    Bence sıfır al, en azından muhattap birisi olur, hakların olur hem de gider olarak gösterirsin
    • FiKRAL
    FiKRAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-07-2022, 14:55:42
    #3
    Hocam masaüstü 2. el aldımda sattımda çok şükür sıkıntı olmadı, notebookdansa masaüstünde daha az risk var donanımsal parçaları gerekirse 2 vida ile açın kontrol sağlayın , test edin derim. Bence alınır.
  • 22-07-2022, 14:58:40
    #4
    Temiz bulunursa alınır. Makine kendini belli ediyor zaten az çok. Bence ikinci el daha mantıklı. Şimdi sıfır alayım desen belki yarı özellikli anca olacak.
  • 22-07-2022, 15:06:01
    #5
    Platin üye
    20-25 bin sadece kasa bütçesi ile sıfır alınması daha iyi olur.

    Hem dediğin gibi fatura düşer hem de başın ağrımaz. Bu bütçeye de güzel bir sistem kurulur. Ama monitör falan alınacak ise bi tık düşük kalabilir
  • 23-07-2022, 16:03:29
    #6
    Merhaba. 2. el bilgisayar almayı ben de düşünüyordum. Bunu birine sorduğumda, o da bilen birini telefonla aradı. Aradığı kişinin 2. el pek tavsiye etmediğini söyledi.