2. el mantıklıdır ama başın bir kez ağrıdımı bir daha geçmez.
Bence sıfır al, en azından muhattap birisi olur, hakların olur hem de gider olarak gösterirsin
Hocam masaüstü 2. el aldımda sattımda çok şükür sıkıntı olmadı, notebookdansa masaüstünde daha az risk var donanımsal parçaları gerekirse 2 vida ile açın kontrol sağlayın , test edin derim. Bence alınır.
Temiz bulunursa alınır. Makine kendini belli ediyor zaten az çok. Bence ikinci el daha mantıklı. Şimdi sıfır alayım desen belki yarı özellikli anca olacak.
Merhaba. 2. el bilgisayar almayı ben de düşünüyordum. Bunu birine sorduğumda, o da bilen birini telefonla aradı. Aradığı kişinin 2. el pek tavsiye etmediğini söyledi.