20-25 bin sadece kasa bütçesi ile sıfır alınması daha iyi olur.

Hem dediğin gibi fatura düşer hem de başın ağrımaz. Bu bütçeye de güzel bir sistem kurulur. Ama monitör falan alınacak ise bi tık düşük kalabilir